RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Grupa 4 latków
700–845 |
Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do
zabaw odpowiadających zainteresowaniom
dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy
konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp.
Oglądanie książek, albumów, czasopism
dziecięcych. Prace porządkowe w sali. Praca
indywidualna i wyrównawcza. Ćwiczenia poranne. |
845 –930 |
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie. Czynności
higieniczne.
|
930–1010 |
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych
treści z programu wychowania przedszkolnego.
|
1015–1130 |
Pobyt w ogrodzie – obserwacje przyrodnicze,
prace porządkowe
i ogrodnicze. Spacery, zabawy dowolne, zabawy i
gry ruchowe. |
1130–1145
|
Powrót z ogrodu. W szatni czynności
samoobsługowe.
|
1145–1200 |
W łazience czynności higieniczne oraz
przygotowanie do obiadu.
|
1200–1230 |
Obiad.
|
1230-1330 |
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej,
bajek, wybranych pozycji z literatury
dziecięcej. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy
konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze
śpiewem, działalność plastyczna, zabawy ruchowe.
Zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie
przedszkolnym. Praca indywidualna i wyrównawcza.
|
1330–1400 |
W łazience czynności higieniczne oraz
przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
|
1400–1600 |
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających
zainteresowaniom dzieci.
Praca indywidualna i zespołowa w zależności od
potrzeb i możliwości dzieci.
Prace porządkowe w sali.
W zależności od pory roku – zabawy dowolne w
ogrodzie.
Rozchodzenie się dzieci.
|
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Grupa 3 latków
700–845 |
Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do
zabaw odpowiadających zainteresowaniom
dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy
konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp.
Oglądanie książek, albumów, czasopism
dziecięcych. Prace porządkowe w sali. Praca
indywidualna i wyrównawcza. Ćwiczenia poranne. |
845 –930 |
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie. Czynności
higieniczne.
|
930–950 |
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych
treści z programu wychowania przedszkolnego.
|
1015–1130 |
Pobyt w ogrodzie – obserwacje przyrodnicze,
prace porządkowe
i ogrodnicze. Spacery, zabawy dowolne, zabawy i
gry ruchowe. |
1130–1145
|
Powrót z ogrodu. W szatni czynności
samoobsługowe.
|
1145–1200 |
W łazience czynności higieniczne oraz
przygotowanie do obiadu.
|
1200–1230 |
Obiad.
|
1230-1330 |
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej,
bajek, wybranych pozycji
z literatury dziecięcej. Gry i zabawy
dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne,
badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność
plastyczna, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w
sali lub w ogrodzie przedszkolnym. Praca
indywidualna i wyrównawcza. |
1330–1400 |
W łazience czynności higieniczne oraz
przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
|
1400–1600 |
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających
zainteresowaniom dzieci.
Praca indywidualna i zespołowa w zależności od
potrzeb i możliwości dzieci.
Prace porządkowe w sali.
W zależności od pory roku – zabawy dowolne w
ogrodzie.
Rozchodzenie się dzieci.
|
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Grupa 6 latków
700–845 |
Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do
zabaw odpowiadających zainteresowaniom
dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy
konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp.
Oglądanie książek, albumów, czasopism
dziecięcych. Prace porządkowe w sali. Praca
indywidualna i wyrównawcza. Ćwiczenia poranne. |
845 –930 |
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie. Czynności
higieniczne.
|
930–1030 |
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych
treści z programu wychowania przedszkolnego. |
1030–1130 |
Pobyt w ogrodzie – obserwacje przyrodnicze,
prace porządkowe
i ogrodnicze. Spacery, zabawy dowolne, zabawy i
gry ruchowe.
|
1130–1145
|
Powrót z ogrodu. W szatni czynności
samoobsługowe.
|
1145–1200 |
W łazience czynności higieniczne oraz
przygotowanie do obiadu.
|
1200–1220 |
Obiad.
|
1220-1330 |
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej,
bajek, wybranych pozycji
z literatury dziecięcej. Gry i zabawy
dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne,
badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność
plastyczna, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w
sali lub w ogrodzie przedszkolnym. Praca
indywidualna i wyrównawcza. |
1330–1400 |
W łazience czynności higieniczne oraz
przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
|
1400–1600 |
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających
zainteresowaniom dzieci.
Praca indywidualna i zespołowa w zależności od
potrzeb i możliwości dzieci.
Prace porządkowe w sali.
W zależności od pory roku – zabawy dowolne w
ogrodzie.
Rozchodzenie się dzieci.
|
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Grupa 5 latków
700–845 |
Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do
zabaw odpowiadających zainteresowaniom
dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy
konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp.
Oglądanie książek, albumów, czasopism
dziecięcych. Prace porządkowe w sali. Praca
indywidualna i wyrównawcza. Ćwiczenia poranne. |
845 –930 |
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie. Czynności
higieniczne.
|
930–1030 |
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych
treści z programu wychowania przedszkolnego. |
1030–1130 |
Pobyt w ogrodzie – obserwacje przyrodnicze,
prace porządkowe
i ogrodnicze. Spacery, zabawy dowolne, zabawy i
gry ruchowe.
|
1130–1145
|
Powrót z ogrodu. W szatni czynności
samoobsługowe.
|
1145–1200 |
W łazience czynności higieniczne oraz
przygotowanie do obiadu.
|
1200–1220 |
Obiad.
|
1220-1330 |
Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej,
bajek, wybranych pozycji
z literatury dziecięcej. Gry i zabawy
dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne,
badawcze, zabawy ze śpiewem, działalność
plastyczna, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w
sali lub w ogrodzie przedszkolnym. Praca
indywidualna i wyrównawcza. |
1330–1400 |
W łazience czynności higieniczne oraz
przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
|
1400–1600 |
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających
zainteresowaniom dzieci.
Praca indywidualna i zespołowa w zależności od
potrzeb i możliwości dzieci.
Prace porządkowe w sali.
W zależności od pory roku – zabawy dowolne w
ogrodzie.
Rozchodzenie się dzieci. |
|
|
|
|
|
|
 |
 |